Web
Analytics

Aктивности у оквиру прославе Дана школе

У понедељак, 4. априла, отпочели смо са “великим спремањем”. Наиме, ученици нижих разреда су тога дана сређивали учионице, а паное за ликовне радове обогатили новим “ремек-делима” малих уметника.
За време часа одељенског старешине ученици виших разреда сређивали су школско двориште, сакупљали гранчице, папире, кесе. Задовољни учињеним, кренули су на први час… Читава акција одвијала се под будним оком наставнице биологије Божане Алексић.

dkr

Истога дана, за време трајања наставе, наставници и ученици су заменили улоге, па су се неки од најбољих ученика наше школе нашли у улузи наставника и уз њихову свесрдну помоћ одржали часове. Било је и поучно и забавно истовремено.

У уторак, 5. априла, није нас послужило најбоље време, али то није омело ни наставнике ни ученике да тај дан, после наставе, проведу у цртању по асвалту. Ученици нижих разреда су пустили машти на вољу и показали приличну креативност. За то време наставник ликовне културе Давор Ћирковић надгледао је цртање графита на зиду фискултурне сале.

grafiti

И док су се напољу ученици ликовно изражавали, у просторијама школе одвијао се турнир у шаху. Мајстори шаха водили су ,,љуту битку ” која се завршила следећим резултатом :у категорији ученика 5. разреда 1. место је освојио Срђан Стефановић, 2. место Душан Кнежевић, а 3. место Урош Дончић.
Међу ученицима 8. разреда 1. место је освојио Марко Стојановић, 2. место Павле Радивојевић, а 3. место припало је Стефану Васићу.

sah1

Среда, 6. април, била је резервисана за тоталну забаву. А забава се најбоље одвија ако су учесници под маскама. Па, било је разних маски, маштовитих, оригиналних, смешних… Све су пропраћене громким аплаузом, а оне најбоље и награђене. Али чему прича, слика говори много више…

maske

У четвртак, 7. априла, такмичење је попримило озбиљнији карактер. Тога дана су се екипе састављене од ученика 5,6,7. и 8. разреда (мешовито) такмичиле у квизу опште културе. Знање је било на завидном нивоу, атмосфера напета, резултат неизвестан.

kviz

Leave a Comment